just one more taste of you

tjabba tjena hallå.
sorry again, haft en del annat för mig.
bland annat varit sjuk och inte orkat bry mig.

skolan har jag inte hoppat över men har inte jobbat något. blir inte jobb imorgon heller, fortfarande för mycket hosta och så svider det när jag har pratat för mycket.

christoffer har i alla fall varit här ett par dagar. vi har kikat lite på stan, gått på bio och käkat. mest käkat faktiskt. bara tagit det lugnt och försökt kurera mig.

hur är läget med er då? någon som har något större att berätta än att melle ska bli reseledare i april och ett år framåt så bring it on.
inte? okej då bryr jag mig inte.
skoja.


hejdå

party hardy, going strong!

Kommentarer
Postat av: Melina

haha

love <3

2010-03-18 @ 23:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0