so i start a revolution from my bed

hallå där.
är du här och snokar nu igen?

igår var det begravning. som alltid känns det otroligt overkligt att en så levande människa ska ligga i den där kistan längst fram i kyrkan. otroligt overkligt och otroligt jobbigt, speciellt att se henne åka iväg i likbilen. på något vis blir det det mest slutgiltiga, man vet att man aldrig mer kommer att få se henne. men det var en fin begravning och jonas vinner pris för snyggast på plats. ifall det hade varit roligare omständigheter hade jag velat sno petras kamera och köra photoshoot med honom.

träffade hannah, matte och moa en stund på kvällen och bara gjorde ingenting. är skönt att slippa tänka efter en tung dag. man vet att man har nära vänner när man kan göra ingenting med dem vilka omständigheter det än är.

sov sen hos mamma och idag har vi åkt till mormor. hon är så mysig, så mysig och fin. jag har kommit på att både hon och farmor har bott på skolgatan, alltså den gata som ligger 20 sekunder/20 meter från vårt hus. ganska roligt.
kom hem för någon timme sen och har sen dess softat med petra och en kompis, käkat pannkakor bland annat. de två var på snerikes igår så de är väl lagom pigga nu haha.
om en liten stund kommer sunny hit och sen vid 5-6 kommer lisali hit. då ska vi hitta på något gott att laga till middag. senare kommer lite mer folk hit för att kika på melodifestivalen.


sådär, nu har du lite koll på vart jag håller hus.
later.



jag och paddelen (haha) inne på toan på nyårsförfesten
(som turned out to be både festen och efterfesten haha)


Kommentarer
Postat av: maria

måste ses snart, saknar dig som ... jag vet inte vad.

2010-03-13 @ 18:40:47
Postat av: Melina

håller med föregående talare....

2010-03-13 @ 18:46:09
Postat av: miiaaaaooow

inte jag, urk. skaffa ett örhänge...till! HAHA

2010-03-13 @ 19:06:38
Postat av: joojoo

du kan vara snygg! & nnu har jag klippt mig, du vet vad det betyder!!

2010-03-14 @ 15:48:58
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0