Tjooohoooo, nu sitter jag och walle och de...

Tjooohoooo, nu sitter jag och walle och delar med oss av av våra innersta känslor. Dricker vin gör vi också och jag kan erkänna att vi är onyktra utav bara helvete. Tänker lika gör vi också, fuck bullshit kind of mind. Tog taxi mot djäknegatan vid tio där det vankades fest..om jag ska vara ärlig mot dig bloggen så sög den så det blev taxi hem efter endast en bud-öl och nu sitter vi här i lägenheten igen och delar med oss av vårt innersta medans spotify spelar från listan som heter sommar. Avslutar nog med detta. Hoppas det här med att smsa in inlägg funkar som det ska. Love, malin


Kommentarer
Postat av: Sanna

jag vet knappt vad vi smsade om. försökte läsa igenom mina skicka idag. det är ett mysterium. varför skickade jag till personer jag skickade till. fuck

2010-03-28 @ 15:24:22
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0