Tja. Sitter och pratar med pappa, min fast...

Tja. Sitter och pratar med pappa, min faster och lillemor nu, som vanligt numera glider samtalen in på farmor. Snart ska huset säljas, förstår inte hur det ska funka i mitt huvud att någon annan än just farmor kommer leva sitt liv innanför de väggarna. Att man aldrig mer kommer kunna svänga förbi och hälsa på. Det huset som alltid har varit så nära, både fysiskt och psykiskt. Här på alvägen har vi i alla fall käkat födelsedagsmiddag och tårta ikväll. Hoppas att jag snart ska få skjuts hem till lilla frugan igen, vill bara mysa ner mig och sova. Nu ska jag gå och kissa och sen hänga lite med jonas :) puss


Kommentarer
Postat av: cuz

vi drar o kör photoshoot på pilvägen next week? deal..så man liksom har lite pics på hus o sånt. PUSS baby

2010-03-30 @ 09:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0