they knock me down and back up again

yo yo.
sitter i sängen nu och är asmätt på köttfärssås och spagetti. har jobbat 10-13 och det gick bra som vanligt, nu ska jag vara hemma i ungefär en halvtimme till innan jag ska traska iväg till bums. note to self, glöm inte boken som ska lämnas tillbaka till biblioteket. ikväll när jag kommer hem kommer lägenheten vara alldeles tom. tråkigt.
ikväll och imorgon förmiddag ska jag plugga till kemiprovet som jag har imorgon. blir inget jobb imorgon alltså, insåg att jag jobbat tre dagar i rad den här veckan redan och så kanske jag ska dit på fredag också. så imorgon förtjänar jag att vara ledig. måste plugga!!!!

nu ska jag läsa lite till seminariet i eftermiddag. och kanske kramas lite med tetris.
kisses


you know, trust is like a mirror. you can fix it if it's broken,
but you can still see the cracks in that motherfuckers reflection.



Kommentarer
Postat av: Sanna

men han sa ju att man skulle jobba 10-15. att de var de nya tiderna för att folk jobbade för lite?

2010-03-24 @ 17:29:58
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: Moa

Nice mallan!

2010-03-24 @ 19:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0