so you think you can tell heaven from hell

yo. är återigen hemma i lägenheten, lite mättare och lite nöjdare med tillvaron. ikväll blir det treans söndagsfilm ryktet går och sen två avsnitt entourage på det, så som jag gärna avslutar alla mina söndagar. ännu bättre är att sanna är på väg hit också så att vi istället för att vara ensamma på varsitt håll nu ska ligga bredvid varandra i min säng och kolla tillsammans (kärlek ska du ha på den mitt lilla solsken). det här med att petra inte är hemma går ju alldeles galant, så länge någon annan ställer upp på skedning. sen blir det sängen för imorgon är det jobb som vanligt. upp med tuppen mån, tis, ons innan jag få ledigt från hela vardagen över långhelgen. kommer bli så otroligt skönt.


idag har varit en riktig wyclef-dag för mig. har insett (ännu en gång) min kärlek till den mannen alltså. är fortfarande fascinerad över hur han fick mette-marit att göra (ett starkt försök till) hiphop-armen på fredsgalan. riktigt häftig kille med ett riktigt soft sound.


Kommentarer
Postat av: Moa

Åg, jag minns så väl när vi såg dedär med wyclef! de var stämning :)

2010-03-28 @ 22:05:41
Postat av: sunshine

Sötnos. Mysigt att vara här.

Nu ska jag krypa upp till dig i sängen med en liten överraskning.. SAD FACE

2010-03-28 @ 23:25:05
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0