my life


har precis kopplat in högtalarna här i lägenheten och stämningen bara pumpar ut i takt med basen. är riktigt taggad nu och tror att kvällen kommer bli alldeles skitbra! om mindre än en timme kommer walle och jag hoppas att jag klarar av att hålla mig från vinet som står på kylning ända tills dess. ska bli så otroligt skönt att få dricka bort alla tankar på stress och saker som måste göras, vilket förmodligen innebär att ångesten imorgon lär ligga på ganska rejält. men det skiter jag i, en dag i taget.



känns skönt i alla fall att jag vet exakt vilka skor jag ska ha. de här passar perfekt till min outfit.


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha jag ramlade ihop en stund.. tack !!

2010-03-27 @ 19:26:25
URL: http://ramlarihop.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0