make my heart pound

tjabba tjena hallå.
har precis målat naglarna lite, så jävla typiskt mig att doppa hela handen i bomull efteråt så nu ser det ju ut som skit. att jag aldrig bara kan sitta still och vänta tills det har torkat. men nejnej, har varken ork eller lust att måla om så nu får det se ut som att jag har håriga naglar, fräscht som fan. så istället för att bry mig om det ska jag nog ta fram dammsugaren och fightas lite med dammråttorna, känns som att det börjar bli läge för en ministäd.

om en timme ska jag börja ta mig mot nk:n och när jag kommer hem är det nog bara att börja fixa sig och käka lite middag innan vi rockar snerikes ikväll. blir dock hellugnt och förhoppningsvis relativt tidigt med tanke på att jag ska upp 8 imorgon för jobb.

puss

check out vad jag hittade i gurras asienalbum på facebook, hej värme!

Kommentarer
Postat av: cuz

asså seriöst shitty, de står still här..om du inte märkt det redan. ryck upp dig god daaaammmmniiiiit!!!

2010-03-05 @ 08:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0