it's the only life i know, to wear the streets of this town

god morgon.
kan tala om att jag faktiskt mår lite bättre idag. är fortfarande sjuk men kan sätta mig upp utan att svimma och har till och med ätit frukost. tror febern är borta men har desto ondare i hals och huvud. ska försöka traska ner till apoteket en sväng och köpa nässprej och kanske gå förbi barista och i alla fall hälsa en snabbis på tjejerna som ska luncha där. när vi planerade det kunde alla, tills jag insåg att jag jobbar hela dagen och inte alls kan. och så blev jag sjuk på det så nu ska jag ju inte jobba något alls idag, så då tänkte jag att om jag ändå måste till apoteket så kan jag lika gärna överraska dem också (hoppas ingen av er hinner läsa det här, skvallra inte till de andra isf haha).

och så kommer christoffer hit ikväll också. han tjatade så mycket igår och verkar inte inse att jag är sjuk så nu får han skylla sig själv haha

nej ni, ska hoppa in i duschen nu och förhoppningsvis bli lite fräsch.
vi ses och hörs.
puss

Kommentarer
Postat av: M.H

Du var tapper idag syster.

Blev så glad när du bara satt där :)

2010-03-15 @ 20:42:24
Postat av: maria

gulligt att du inte bloggar sötis. :)

2010-03-17 @ 17:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0