if you're not laughing, you're not living

idag har jag jobbat samt träffat bumsgruppen på waynes för att disskutera inför seminariet på onsdag. har inte hänt så jävla mycket mer idag. kommer bli tre tunga och långa dagar framöver, men det är bara att bita ihop och vänta på helg.

tis - jobba 9.30-12.30, nk b (lab) 13.00-14.30, w&t, 15.00-18.00
ons - jobba 10.00-13.00, bums (seminarium) 15.00-18.00
tors - jobba 9.30-12.30, nk b (kemiprov) 13.00-14.30, w&t 15.00-18.00


att tetris lämnar mig vind för våg på onsdag för att springa runt i solskenet i rom gör ju inte heller saken lättare att hantera. kommer sakna min lilla frugis som sitter vid köksbordet och tentapluggar. men den som väntar på något gott, på måndag kommer hon hem igen (haha hon har inte ens åkt än och jag håller redan på som en tönt).

nästa vecka blir det däremot lite lugnare. eller nej lugnare var fel ord, men det blir en kortare vecka. massa röda dagar och sen påsklov på det. påsklovsveckan har jag ingen skola alls men borde väl passa på att jobba lite extra antar jag. veckan efter påsklovet börjar uppdrag bianca, ya man måndagar blir heldag i sthlm framöver. riktigt mysigt och verkligen något jag ser fram emot. blir nog en del sleep-overs där också på söndagkvällar kan jag tänka mig.


ska hänga upp lite tvätt och borsta gaddarna nu och sen blir det sängen.
sov gott gullungar



dagens roligaste:
axillism - att tända på sexuell aktivitet i någons armhåla
klysmafili - att bli sexuellt upphetsad av att få lavemang
koprofili - när man tänder på att äta avföring (bajs)

och den här då,
hybristofili - sexuell dragning till kriminella personer
det finns alltså ett ord för att attraheras av badboys, varenda kvinna lär ju ha den diagnosen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0