if it is important enought to you, you will find a way. if it's not, you will find an excuse.

god morgon.
vill börja med att tala om att jag inte var deckad när förra inlägget skrevs, utan att virre och laxen enbart tyckte att det stod alldeles för lite om dem i den här bloggen. det problemet fick de lösa själva.

vännen som jag mötte på flygplatsen i onsdags åkte till sthlm i fredags för att hooka med några vänner men han kom tillbaka igår tillsammans med en av de där vännerna och då lagade vi (dem) wok och sen chillade vi lite innan vi började fixa oss för kvällen. styrde liten miniförfest här och sen traskade vi mot saluhallen. satt där ett tag med jag var trött och killarna var bakis så vi drog hem redan vid halv 12. softade lite med tetris tills hon gick till jobbet och sen la vi oss.

i fredags var jag på bio med marran. farsan såg vi, riktigt söt film. micket fin micket bra.
kanske ska träffa maria lite idag också om jag orkar, fifan alltså vad seg jag är. och hungrig som ett djur. ska fan gå och kirra lite mackor och oboy nu innan min tomma magsäck trillar ut genom muttan. tacos bjuds det på hemma hos mamma sen ikväll, ska bli jävligt nice alltså.

nej fuck det här nu, kylskåpet skriker på mig.
talk to you never.
kyss

så här ser det ut när vdog och laxen drar en sil hahaha

Kommentarer
Postat av: maria

kan du skriva eller? jag är beroende av din blogg.

2010-03-08 @ 21:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0