i'd pull a sunshine story in a pouring rain

seminariet idag gick bra, kändes ganska lätt. åkte hem och lämnade böckerna och åkte sen direkt ut till dagis. var någon typ av föräldrafika/kolla-vad-fint-skit-ungarna-har-skapat först innan vi traskade den korta biten hem. blev uppträdanden till bland annat rosa helikopter och sånt mysigt och sen blev det falukorv och makaroner till middag. efter det lite tvmys tills det var dags för mig att åka hem.

det roligaste var när wilma tyckte det var dags för mig att visa pattarna. eftersom jag inte var supertaggad slutade detta i att tilde började grina och wilma surt talade om att hon minsann skulle skvallra till mamma.




Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: klarblåa jeans, en av morfars skjortor och bruna mysmössan
Dagens smink: mascara
Dagens händelse: nk och hämta ungarna
Dagens planer: 20.00 dating in the dark, 21.00 desperate housewives, 22.00 cougar town
Dagens vill ha: fruktsallad
Dagens saknad: finisarna
Dagens drog: popcorn
Dagens tråkigaste: att jag ska upp 8 imorgon
Dagens finaste: lisa
Dagens måste: läsa lite kurslitteratur till imorgon
Dagens dricka: fanta som någon lämnade kvar här i lördags
Dagens köp: nada
Dagens mat: falukorv
Dagens kärlek: tetris
Dagens frukost: skogaholms <3
Dagens önskan: att jag var finansiellt oberoende
Dagens sjuka: nada
Dagens mående: glad, har varit soligt och ganska varmt idag
Dagens låt: one day med matisyahu
Dagens längtan: valborg

Kommentarer
Postat av: Elin

Fantan lämnade jag! Varsågod! :D

2010-03-10 @ 00:25:08
Postat av: cuz

hahahahahahahahaaaa du får ju fan ställa upp. showa lite liksom ;)

2010-03-10 @ 13:25:39
Postat av: p

Dagens kärlek: tetris

Dagens frukost: skogaholms <3



du e min fru du

2010-03-11 @ 21:27:34
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0