it hurts so good

hallå där.
är precis hemkommen från en runda på stan med lisali. blev lurre på cupido och ett nytt puder för min del, mitt förra är helt slut. har skrapat i botten i flera veckor nu varje gång jag sminkat mig, osoft.



kollar på taking the stage på mtv nu, det är helgens weekend break-program. handlar om dansare. sjukt kul, sjukt duktiga och sjukt coola koreografier. ballt helt enkelt. och viktigast, självklart en riktigt snygg kille i huvudrollen. annars är hela programmet ganska b faktiskt haha


det där med att smsa in inlägg som jag testade lite tidigare verkar funka.. eller det vart lite koko första gången men jag vet vad det blev för tok och nu vet jag hur det funkar, hur jag ska göra för att det ska bli rätt. har ni tur langar jag ett inlägg från midtermfekken ikväll.
vid 8 kommer walle hit och förar lite och vid 10-11 ska vi möta upp dennis och några andra grabbar från sthlm för att tillsammans promenixa den korta biten upp till vaksalatorg.


that's about it for now. kisses


i won't bring no haters

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0