i see your smile when i close my eyes

fan i mig vilket underbart väder uppsala har stoltserat med idag, så varmt att inte ens vinterjackan hade behövt följa med ut egentligen. Solsken och smält snö i vägkanten. Och för att inte tala om att det fortfarande är ljust ute, får ta mig tusan förkänningar för våren när solen kikar fram på det här viset. Jobbet idag gick bra och sen blev det snabbt hem och kasta i sig lite wok till lunch och packa träningsväskan för att först sticka till bums och ha föreläsning och sedan åka vidare hem till mamma. Åt precis middag här och ikväll ska jag sova kvar. Imorgon ska det ringas viktiga samtal, mailas cvn och så har jag även tillgång till bilen så lär ju lägga upp en rutt. Stannar här till sju-snåret då jag tar morsan under armen och traskar iväg mot ett skivstång/konditionspass på friskis. Sen blir det hem till rundeln igen för att sova och ladda upp inför fredag, kommer bli en av de där tyngre dagarna i mitt liv. Känner redan nu hur mycket jag kommer grina ögonen ur mig och hur jobbigt det kommer vara att ännu en gång se människor jag älskar vara så ledsna som de någonsin kan bli. Jag hoppas att någon tar på sig ansvaret att hålla min hand utan att släppa ens för en sekund på hela dagen. För att snacka om något helt annat så har jag ett riktigt viktigt relationstips till alla er där ute. Tänk på de små sakerna. Som exempelvis när tetris gjorde iordning kvällsfika häromkvällen. Där har ni kärlek mina vänner, äkta genomstrålande kärlek. Blev gladare av det där lilla müslihjärtat än om jag skulle vunnit en miljon. Så kom ihåg det, de små vardagssakerna är de viktiga sakerna. Så sprid lite müslikärlek till någon du älskar. Signar ut med de orden. Puss, m

Kommentarer
Postat av: V-dog

Sorry om de inte fanns mkt att göra wok med. Men för fan Malin, visa mer hud!!! ananrs blir du aldrig känd. anyway, keep it real on da blogg gangstah yo. pce out

2010-03-10 @ 20:09:35
Postat av: cuz

va det där en pik??vill du hålla i min hand så e de bara o säga till...du behöver inte va rädd =) i know u want me..naananaaa

2010-03-10 @ 21:16:52
Postat av: Moa

SÖTT!

2010-03-11 @ 10:00:15
URL: http://moahals.blogg.se/
Postat av: p

<3

2010-03-11 @ 21:59:33
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0