don't look back in anger

förra terminen satt jag hemma,
hade ingenting att göra på dagarna och höll på att dö av tristess.
-
den här terminen har jag så mycket att göra i veckorna
att jag inte hinner göra något annat alls.


jag pluggar 50%, har två jobb och vill nu försöka klämma in ett till. hur ska jag klämma in en heldag i sthlm/vecka för att jobba när vardagarna redan är slut. kommer behöva flytta runt lite bland de andra två jobben för att kunna ha en hel veckodag med inget på, så att jag på den dagen kan jobba i sthlm. vill helst inte jobba på helgens två dagar, då vill jag ha tid att göra saker för min egen skull :)

hm, ska gå och kika i kalendern och kolla om jag kan flytta runt lite så det passar.


hejjjjjj




inser nu att det kanske verkar lite konstigt att jag i ena inlägget skriver om att jag aldrig får jobb och att jag i det andra skriver att jag har tre st och inte har tid med mer. läget är så att det enda "riktiga" jobbet av de tre jag skriver om hatar jag och enda anledningen till att jag jobbar där är för pengarnas skull. hyra måste betalas och mat måste köpas. + att det ser jävligt bra ut på cvt att inte bara sitta hemma och glo utan att faktiskt göra något medan man letar efter något bättre, något som man vill göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0