But baby, you've already fallen. You've al...

But baby, you've already fallen. You've already fallen in love. Hej på er godingar. Nu sitter jag på tåget mot göteborg. Jag gillar att åka tåg faktiskt. Jag gillar att stoppa musiken i öronen och bara vara helt själv med mina tankar. Och så får man ju känslan av att vara på väg någonstans.. Vilket man förhoppningsvis är också haha vad jag däremot inte gillar är när tågen är försenade, men med min vanliga tur i oturen så blev det bara 30 minuters väntan. Jag kan också dela med mig av att jag fått jobb, fick besked imorse. Ska på kassaintroduktion/kassakurs redan på tisdag och när jag skrivit på kontraktet kommer jag vara studentanställd (innebär att jag kan jobba oregelbundet om jag vill, ex mindre under tentaperioder osv). Skitbra, speciellt att jag kommer kunna sätta kassaerfarenhet på cvt vilket är typ det enda som fattas bland mina meriter hahaha. Nu ska jag digga vidare till min musik. <3 på er! Och glad påsk, käka mycket godis :)


Kommentarer
Postat av: Faster Ingegerd

Malin! Grattis till jobbet.

Glad Påsk! Ägga upp dig ordentligt i G-borg nu. Hälsa Kal o Ada.

Kram från Faster Ingegerd

2010-03-31 @ 17:27:26
Postat av: Mattia

Grattis vännen! Jävlar i mig vad du var värd det. Puss darling!!

2010-03-31 @ 20:58:34
Postat av: cuz

vad ska du göra i g-borg? vem e kal o ada?? vad har jag missat liksom?? WAZZZAAAAAP, ey?

2010-04-01 @ 08:25:27
Postat av: Mathilda

Hahahahaha det skulle så mattis, i suck!

2010-04-01 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0