all the crazy shit i've done, those will be the best memories

jag är så jävla kall. mina fötter värker av all kyla de fått utstå under dagen. det enda som gör att mitt hjärta inte värker av kyla också är tanken på att petra fortfarande måste stå där nere och slita muahaha (ja det är läge för ett sånt fult skratt. petra tänk dig hur jag ser ut när jag härmar hon från the hills)

sitter och dricker te i sängen och kollar bandyn på tvn och tackar gudarna för att vi blev klara redan vid fyra och att jag nu sitter här och får lön i tjugo minuter till :) jobba är livet haha
kikar i kalendern gör jag också, och jag tror att jag kommer få ihop det här alltså. det kommer vara mycket ibland men man lever bara en gång så det är bara att bita ihop och hålla käften klaga till tetris.

pussen

Kommentarer
Postat av: p

"that's so funny"

2010-03-23 @ 14:52:35
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0