Yoho fuckers. Sitter på tåget nu på vä...

Yoho fuckers. Sitter på tåget nu på väg hem från christoffer. X2000 till sthlm där brorsan hämtar upp mig, blir sova där som vanligt och sen hålla koll på bianca imorgon. Sen är det fredag och mina all time favorittjejer tar studenten och jag är ledig. Blir till att catcha ett par utspring och ett par mottagningar och på kvällen ska jag hooka med mina homeboys från högstadiet, all time favoritkillar såklart. Ikea lördag söndag och sen bianca på måndag. Tiden går så jävla fort så man blir helt sinnessjuk. Sen vill jag reminda om att jag gått treårig it-media utbildning och alltså ganska lätt plockar fram ip-adresser. Ha en soft onsdagkväll kompisar. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0