don't kiss and tell baby

yoho.
blev hämtad från jobbet av pappa för att åka ut till skaris. blev mysmiddag på båten innan jag skjutsade hem dem och gled hem till mamma för en kort visit. nu har jag kommit hem, småsnackar med petra och david och funderar på att sticka ut och käka glass med fabbe.. men vi får se, ganska oklart. börjar bli trött också så får hoppas att det är sleepy-time snart, sån gammal kärring alltså. vad hände med min vanliga inställning vila kan man göra när man dör? jo just det, maria ärvde den inställningen. nu är det hon som är ute hela natten varje natt och man får gå här och oroa sig som en morsa haha skoooooja, så illa är det inte tjululu.



jag skulle kunna glo på den här bilden i flera år i sträck,
blir så jävla avis på mig själv så det är sjukt.
san diego, cali, aug 2009

Kommentarer
Postat av: Moa

Morsan, haha!

Man blir så när man gör mammiga saker, tänk jobba.



You go finis!

2010-06-06 @ 22:47:37
Postat av: cuz

i waannnnaaaa go 2!!

2010-06-07 @ 10:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0