if i ain't got you

tjabba.

gjorde årets miss idag. precis när jag har slutat så råkar jag låsa in skåpnyckeln + min tag (som gör att jag kommer in överallt) i skåpet.. så imorgon måste jag gå till säkerhetscentralen innan jobbet så de får klippa av mitt hänglås, annars blir det svårt att komma in och ut ur skiten. måste köpa nytt hänglås innan jobbet också med andra ord, soft..
not.

blev i alla fall hämtad av olle när jag slutat och så åkte vi och köpte jordgubbar och glass på vägen hem till honom. där var det grillning på g för fulla muggar. de hade en kvinna där från sydafrika som hälsade på, hon och eva hade träffats på santorini för 28 år sedan och sedan brevväxlat (sen email ..sen facebook, vad annars?) tills nu när de hade bestämt sig för att ses. så mysig människa så det är inte sant, hoppas man hinner träffa henne mer innan hon åker vidare.
nu har jag precis kommit hem också och ska bara ta det lugnt och sova tidigt.

so long.

Kommentarer
Postat av: cuz

"jag tror det är en apa..."

2010-06-06 @ 06:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0