i can't belive what you do to me

long time no see.
hur mår ni?



christoffer mobbar mig och dontshednotears och säger att jag bara skriver tråkiga vardagliga grejer som varenda annan bloggare skriver om, men jag vet att han innerst inne tycker det är bra att jag bloggar. då kan han hålla koll på vad jag har för mig när jag är 50 mil ifrån honom.
så nu ska jag vara en snorunge och langa ett inlägg trots att jag inte har så mycket vettigt att leverera.

de senaste dagarna har det varit riktigt mycket sommar här på västkusten. vi har grillat och druckit cider, solat och druckit rosé, latchat lite fotboll och druckit öl. alltihopa medan solen har legat på som bara den och langat minst 25gradig värme.

på midsommar var lite folk här på dagen och fixade sig innan vi blev hämtade vid 3-tiden för att åka ut till frölunda där mer folk väntade för riktigt midsommarkäk. killen vi var hos jobbar som kock på en av de finare restaurangerna här i göteborg så ni kan ju säkert räkna ut alldeles själva att maten inte var fy skam. sällskapet kan man inte klaga på heller, det kan man sällan göra här på andra sidan landet. vid 8 drog gänget vidare mot förfest och sen vid 11 drog vi vidare mot ännu en förfest belägen lite mer centralt. redan vid 1-tiden gick christoffer, klicken, viktor och jag hem för att käka de goda resterna som fanns här hemma. helt otroligt underbart med fyllekäk.
lördagen spenderades ute i trädgården, massa goa grabbar som sprang runt i bar överkropp och rensade i rabatten, tvättade porschen, lirade fotboll och lyssnade på musik, hur gött som helst! framåt eftermiddagen var det dags att korka upp igen, folk anlände för förkrök och dricklekar och sen blev det utgång på det.
vaknade upp imorse med en hel arme av grabbar sovandes i höger- och vänstervarv på övervåningen. kan säga att efterfesten pågick hårt medans jag sussade. idag har vi varit och käkat på en pizzeria hela gänget och sen kollat england-tyskland innan grabbarna drog. då åkte jag och christoffer och handlade medan christoffers brorsor tände grillen och satte på ugnen. nu har vi precis käkat och killarna kollar argentina-mexico, därav min chans att blogga.


jävlar i mig vilken dröminlägg jag fick till ändå. och nu när det är halvlek så kommer christoffer och pussar på mig så jag måste sluta.
peace

Kommentarer
Postat av: smaragdklimpen

tack

2010-06-27 @ 21:27:08
Postat av: cuz

fy faaaan va bra, det där va nog fan det bästa inlägget jag någonsin har läst!!! U ROCK!!!



or not mohahahaaaaa

2010-06-28 @ 08:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0