he's a star now, but he ain't singing it from the heart

tjaaooooo.
trött i fötterna som vanligt efter en jobbdag men man ska inte klaga. mår fortfarande helt utomordentligt bra över hur mysigt vi hade det igår. att jag lyssnar på min kanonlista på spotify gör inte saken sämre heller, då går det fan inte att må dåligt alltså.

är bjuden på födelsedagsfest ikväll men det tror jag inte att jag orkar. känns som en bättre kväll om jag bara tar det lugnt, kanske sätta på lite sex and the city och bara mysa loss med lite chips som jag har gömt i skåpet :) jobb imorgon igen, och kanske på måndag. sen kommer larvis hit. känns sådär alldeles lagom med tre dagar ifrån varandra, mer är jobbigt.


brorsan och min goaste lilla grabb
saknar dem, men inte allt för långt kvar tills de kommer hem från thailand nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0