together we've done so much fun shit in our days that i don't remember the half, but that's just because little baby girl most of the time i was drunk of my ass

så himla skönt med lite sovmorgon när man faktiskt lyckas sova ut den. gick upp för en halvtimme sen och har käkat lite frulle och läst bloggar. idag ska jag och frugan ha kvalitetsdag, när hon vaknar förstås, den tjejen vet hur man tar tillvara på en sovmorgon om jag säger så. men jag ska duscha och lite sånt så än har jag inte tröttnat på att hon sover (ja jag är som en unge, och ja det är synd om christoffer när jag vaknar tidigt varje dag och inte låter honom sova vidare). idag har vi lite grejer att göra också frugan och jag, köpa bröd och vin samt kolla på jeansshorts och en kalender. sen har säkert petra nått hon vill kolla på eller behöver köpa, so we'll make a day of it.



min knarklåt just nu.

old girls that i used to see try to mess up all my flow
but these ladies are on some very thin ice 'cause i am on a fucking roll

and i don't care 'bout the stress that they cause and that's the damn truth my friend
see the fact that they just can't have my ass back is about to come over them

i don't mean to sound cocky or nothing but that's just the way i feel
if i sing my little song would you follow me home, it's not wrong and that's for real


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0