Tjena snyggon. Nu sitter jag ännu en gång ...

20100625038-001 (MMS)

Tjena snyggon. Nu sitter jag ännu en gång på tåget på väg hem från soliga västkusten. När jag kommer hem är det dags att börja småpacka, tis ons tors kommer helt och hållet bli dedikerade åt flytten. På torsdag ska allt vara flyttstädat och när jag ska gå och lägga mig ska jag göra det i min gamla säng igen, i mitt gamla rum. Har förövrig helt och hållet glömt att tala om att jag klippte mig i torsdags. Skoja bara, men jag är ju tydligen riktigt snygg i page så man kanske borde tänka över saken i alla fall. Ska knapra vidare på mitt fuji-äpple nu, favoriten. Puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

shit vad snyggt det var! klipp klipp klipp

2010-06-28 @ 18:37:50
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: marro

klipp dig

2010-06-28 @ 20:36:41
Postat av: Julia

Fan riktigt snyggt! Klipp dig :)

2010-06-29 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0