they call me slimi jimi bubby boy and i mess with my friends a lot

god morgon idiuuuts.

ja ni, vart ska man börja. tåget anlände lagom i tid till stationen i uppsala igår, och jag kliver av och går nöjt mot min cykel. som visar sig vara snodd, inte okej. ringer pappa medan jag traskar hemåt som undrar om jag vill ha hjälp att sno en ny haha. väl hemma blev det bara till att byta outfit och springa iväg mot åkanten. riktigt mysigt att dricka drinkar med tjejerna.
nu är det i alla fall en ny dag och det enda som står på schemat är jobb. efter jobbet får vi se hur långt jag orkar.

peace

6 april 2009, när jag och melle chillade hos fräki

Kommentarer
Postat av: Moa

Tack för i fredags!

kanonkväll.

Sexandthecity-kväll snart?



PUSS

2010-06-20 @ 21:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0