sometimes i just want to close my eyes

jag är helt slut. helt otroligt slut i varenda liten del av min kropp. har jobbat i 10 timmar och 40 minuter idag, ståendes. så jag kom alltså precis hem (notera, precis nu för en kvart sen)!
insåg på vägen hem också att jag glömt hämta ut tågbiljetterna till imorgon och det där sj-biljett-stället på stationen öppnar 6.30 imorgonbitti så jag är helt otroligt körd nu eftersom tåget går sju minuter innan de öppnar. så jävla nice att jag kan glida på med min vanliga tur... not.

får maila pappa så att han kan skriva ut skiten och sen bara dö om han inte vill leka leverans.

ska dö lite mer nu, käka ravioli som min världsbästa fruga har lagat. hon har till och med väntat på mig så att vi ska kunna äta middag tillsammans. PUSS TETRIS!

Kommentarer
Postat av: cuz

välkommen till det hårda livet shitty!!nu kanske du hajar varför jag e pansis varje ledig sekund jag har =) tre år till o de e lika mycket fart i dig som i mej hahaha har det löst sig med biljettena???pusususuusususss

2010-06-14 @ 22:29:01
Postat av: malin

japp det har löst sig. vi gled ner till stationen och kirrade det. puss cuzen-lusen

2010-06-14 @ 23:35:39
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: frun

PUSS

2010-06-14 @ 23:48:46
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Moa

Frugan verkar vara n riktigt pärla! Hälsa henne de!



Och puss på dig för att du kan på fredag! MYSMYS!

2010-06-15 @ 17:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0