No woman no cry med wyclef och i don't wan...

20100603987 (MMS)

No woman no cry med wyclef och i don't want to be med gavin degraw rullar i lurarna medan jag glider ut från ett soligt göteborg. 20.37 ska jag vara framme i uppsala och om jag kommer fram utan förseningar hinner jag hem för att lämna väskan, dra på mig en klänning och byta från gröna converse till kilklickar i mocca innan jag ska entra åkanten för drinkar ikväll med tjejerna. Mois födelsedag ska firas så det står härliga till. Ska bli ruskigt mysigt att få umgås med allihopa, händer alldeles för sällan numera. Kalendern följer självklart med i väskan så att vi kan boka in lite roliga grejer i sommar, bla standard vaxholm resarö två nätter med sommaraktiviteter såsom bada från brygga, sola på studsmatta och dricka sommardrinkar med hallon i som man plockat alldeles själv från busken ett par meter bort. Ni vet sånt som är helt ovärdeligt. Ska ta och blunda ett par ögonblick nu så att jag är fit inför kvällen när jag mellanlandar där hemma på rundeln. Fattar för övrigt inte att jag snart inte kommer bo där längre.. So sad. Men det löser sig, jag har höga förväntningar på den här sommaren. Kyssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0