nothing like a toy soldier

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- stockholms skärgård

2. Hur spenderar du den perfekta sommardagen?
- tillsammans med mina vänner på en strand i minst 30 plusgrader, dagen avslutas självklart med drinkar

3. Vad lägger du helst på grillen?
- entrecote (oslagbart gott tillsammans med en stor sallad)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- jobba, hänga på farsans båt i sandhamn, mysa i göteborg, ta en sista minutenresa med mamma och jonas

5. Dina bästa sommarfärger?
- turkos

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
jordgubbar och lite för dåligt väder

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- när staffan matade fiskarna i emmsjön, på öland när det regnade så mycket en natt att våra luftmadrasser flöt runt inne i tältet när vi vaknade, när jag lärde mig att boogie boarda på gran canaria och jag sjöng för mig själv hela tiden, alla gånger vi har plankat in till inomhuspoolen på sandhamnshotellet.

8. Havet, sjön eller poolen?
- havet

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
solero berry berry eller mjukglass utan strössel

10. Vart går din drömsemester?
- jag har varit på för få platser för att kunna svara på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0