mina ögon dem svider och hjärtat det bränns

woooooooop,
snyggaste fickparkeringen med pappas volkswagen sharan här utanför grinden på rundeln, inte så jävla lite nöjd kan jag tala om att jag är nu. nästan så jag langar upp den på cvt haha

efter jobbet kom pappsen och hämtade mig och så följde jag med honom hem och åt grillat, och glass till efterrätt. tog sen med mig jonas och åkte förbi och lämnade en nyckel till ante innan jag langade hem honom till morsan. nu har jag precis kommit hem och försöker kolla i kalendern när jag kan klämma in en dejt med walle my (wo)man inom den närmaste framtiden.
om en kvart ska jag möta upp frugan på lutis också för en uppdatering i vårt kylskåp. sen blir det nog lite sex and the city säsong 2 innan jag ska somna bredvid henne. inte många kvällar kvar nu som jag får gosa ner mig bredvid frugan och mysprata tills vi somnar, blir lite ledsen i ögat när jag tänker på det.
jobb imorgon också, 16.00-20.30. det rullar på alltså. på tisdagmorgon ska jag hem till korven och kommer hem på fredag vid halv 9, och då ska jag kliva raka vägen in på moas födelsedagsfirande. kaa-non! sen är det helg och jobb igen. men en lite speciell helg är det i alla fall, på söndag efter jobbet ska jag glida raka vägen hem till melle som har kommit hem från egypten i förtid (men ändå inte en endaste sekund för tidigt). äntligen har jag nån som är lite ballare än mig när det kommer till att slåss i min närhet igen, har ju inte haft en jävel här hemma som kan försvara mig om det blir fight.


bilder från när jag och melle gick loss i musikens hus, våren 2009
E N K E L R I K T A A A T !

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tungan?!

2010-06-13 @ 23:41:50
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: frugan

"på tisdagmorgon ska jag hem till korven" jisses.. malin, han har ett namn! Var inte så sexfixerad..

2010-06-14 @ 15:32:52
URL: http://hallonegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0