like there is no tomorrow

yoooo.
godmorgon :)

har precis kommit ur duschen och när som helst kommer marre hit. vi planerade att sola om det var fint väder och ligga inne och mysa och kolla på film om det var tråkigt väder. så film it is :) jag kanske till och med plockar fram kladdkakan jag köpte igår så det blir mys på riktigt.

ikväll ska jag käka middag hos min morbror och moster tillsammans med mamma och jonas. sen taggar vi birger efter det. länge sen jag var ute nu, och det märktes igårkväll på min och marres promenad. vip, nej där har jag inte varit än. riverside, vilket av ställena vid ån har bytt namn till det? snerikes sommarklubb, nej den har jag inte testat. har birger öppnat på onsdagar för den här säsongen än? haha oldie med stort o, har inte koll på nått. så ikväll är jag taggad, nu kör vi!

nu ringer marre på porttelefonen.
pussen


Kommentarer
Postat av: cuz

malle, jag har vart inne 5 fucking times nu..kan du bara för i helvete uppdatera någongång!!! eller typ dra till mallis, så du kan växlA hos mig så jag slipper dö framför din ouppdaterade sida! peeeeeeaaaaaaace out (med wazzap röst)

2010-06-11 @ 16:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0