it's a wild world

godmorgon fulingar.
idag är en fin dag, en perfekt dag för att ta studenten! mycket bättre än förra året när det blåste snorkallt och man var tvungen att ha jacka på sig. förstörde åtminstone min outfit riktigt hårt.
nu har jag precis käkat frulle och ska strax hoppa in i duschen. var ut och flyttade bilen för en stund sen och kunde inte somna om efter det, lika bra att starta dagen :) vid 10-11 ska jag åka hem till mamma och vänta på att posten kommer. och hoppas fan på att det ligger en avi till mig där i högen med reklam, annars blir jag irriterad. sen blir det till att hämta ut mitt paket och sen åka och lämna bilen hos pappa innan jag tar mig hem och gör mig redo för kramkalas.

 

 

tänk att det var ett helt år sen som jag tog studenten. känns som att det var igår samtidigt som det lika gärna kunde varit tio år sen. sjuuukt mycket har hänt sen jag satte på mig min vita klänning och sprang ut från eklundshof.


yo hoes, ska gitta duschen nu och leta reda på lite nagellack tjululu.
puss

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0