it will lift you up

Nej, man ska väl inte ta sig vatten över huvudet och tro att man är kung i djungeln direkt. Något saluhallen tvivlar jag på att det blir men något slags mys kanske jag orkar med, som värst. Nu sitter jag i alla fall hemma i morsans kök och väntar på falukorv och mackisar, ska bli jävligt gott i magen. Bjuder på två bilder när jag ändå är i farten, en från igår på birger och en från idag. Jag och marre har varit ute och skejtat hela dagen lång. Skönt med friskluft men det tog på de ynka krafter jag hade kvar hehe. Nej mat nu hörrni, vi hörs senare. Peace

Kommentarer
Postat av: Sanna

kul att man är snygg....

2010-06-12 @ 20:30:10
URL: http://sanasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0