i'm trying to find the words

tjena gullungar. jävlar i mig vilket väder vi har. vaknade ganska tidigt och har packat och fixat här hemma. käkade lunch vid halv ett och efter det fick det bli en liten solpaus här ute på gården. vi får se om jag förflyttar mig över till eriksberg redan idag eller om jag gör det på torsdag, beror på när pappa kan leka leverans med min byrå, spegel och säng. blir kanon i vilket fall.. nu vill jag helst av allt åka och bada, strunta i packa hit och packa dit och bara glida ner till skarholmen.

later on
xo

jag och marre på kfc i london i juni förra året

Kommentarer
Postat av: cuz

langa den där bloggen som jag ville checka, du vet :)

2010-06-29 @ 17:46:27
Postat av: cuz

by the way..hur sugen va du på att hugga in??jag menar, ögonen är ju inte direkt fästa på glaset du häller i liksom...u got it from ut nanna =)

2010-06-30 @ 07:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0