if i never wake in the morning would you doubt the way i feel

yo snorungar.
här var det livat. orka blogga alltså, tröttnar mer och mer.

har gått trögt hela dagen idag men sen inser jag att jag skrivit riktigt mycket, bara att renskriva en intervju och kladda in lite snyggt i analysen och sen sluddiskussionen kvar typ. "bara" haha nice iaf.

om en timme ska jag träffa liso på stan, så sugen på käk så det är inte sant.

så sugen på att resa också, samtidigt som jag känner att det inte gör så mycket om jag inte kommer iväg iår. att jag stack från sverige tre gånger förra året av fem gånger sammanlagt i hela mitt liv gör att jag känner mig ganska nöjd ändå. och bara vetskapen om thailand i vinter gör det ganska lätt att motstå alla små frestelser. fast en sista minuten eller två ska jag nog unna mig under sommarhalvåret ändå, en med christoffer och en med mamma och jonas. lite roligt måste man ju få ha när man tjänar så pass mycket pengar att man faktiskt har råd att leva lite för första gången i sitt liv. wowowo så ska det faktiskt få vara.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0