home is where your heart is

boys n girls, tjo.
hann inte mer än ner på stan förrän madeleine ringde, så det blev en glarre och ett par timmars snack innan jag gick vidare för mina ärenden. blev varken kalender eller shorts men däremot både rouge, trosor, flippisar och ett par leggings. härligt.
nu har jag precis kommit hem och kommer enbart att vända. ska träffa josefine en timme eller så innan jag ska gå och handla. får se om jag handlar själv eller om tetris orkar följa med, hon verkar lite hängig. sen ska jag banne mig laga vilken middag hon än vill ha. det låter riskabelt att lämna mig åt mitt öde i köket det vet jag, men vad gör man inte för sin fina fruga.

KYSS

över: nyår 07-08, nyår 08-09
nedan: nyår 09-10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0