God morgon. Nu är jag alldeles nyvaken för...

20100603988-001 (MMS)

God morgon. Nu är jag alldeles nyvaken för andra gången idag. Gick upp vid fem för att hinna duscha bara för att kliva upp och inse att vi tydligen inte har något varmvatten, så härligt. Funderade en sekund på att duscha ändå, det gjorde vi ju i thailand hela tiden. Insåg dock ganska snabbt att det funkar när man svettas lika mycket före som efter duschen och inte i ett land där det hade tagit flera dagar att få upp kroppstemperaturen igen. Kommer alltså hoppa raka vägen in i duschen när jag kommer fram till christoffer. Känner mig inte så fräsch nu alltså, känns som att gårdagens jobb sitter fast på huden. Kom i alla fall iväg till tåget med den biljett som jag och tetris åkte och hämtade ut i en där låda på stationen inatt. Dagens teknik va, man hänger ju inte med i svängarna alls. Somnade så fort jag satte mig ner på sätet och vaknade som sagt alldeles nyss. Kvart över är jag framme så det känns som dåligt tajmat att försöka somna om. Ska köra fett grovhångel mitt på stationen när jag kommer fram också. När jag är färdig ska man kunna fråga christoffer om han har en banan i brallan eller om han bara är glad att se mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0