you bet it all when your heart is on the line

tjo bro.
sicken mysig dag. började med att skjutsa jonas till skarholmen vid halv 8 för att sen åka hem och hämta mamma och åka hem till mormor. blev först fika och sen jordgubbar till lunch och sen en promenix innan vi åkte tillbaka mot uppsala. var så in i helvete varmt i bilen att vi var tvugna att stanna vid gränby centrum för lite svalkande shopping. planen var att kolla upp några alternativa jobbskor till mig. hittade ett par som jag köpte, samt jobbstrumpor. ett par solbrillor, trosor, ett linne och en klänning råkade också få följa med hem. jag klagar inte.

nu är vi i alla fall hemma igen och jag håller på att packa upp det sista från flytten, är först nu som jag fått tid till att packa upp alla kläder sen jag fick hem byrån i torsdags. mamma står och lagar mat också. fläskfilé och pommes med sås, så jävla gott. lätt mammas specialité of all times. så vi ska käka och mysa på balkongen nu när det blivit något svalare och senare ikväll ska jag på dejt med min lover pandan.

har väl inte så mycket mer att dela med mig av..
peace, malle


ps. 40 000 personer såg jay-z på peace and love i lördags och jag var inte en av dem (som planen var). ibland kan jobb vara ganska olägliga..

Kommentarer
Postat av: cuz

NO SHIT??????????ditt jävla sug arsle, beyonce va oxå där...men va är väl en bal på slottet?? ;)

2010-07-05 @ 18:17:55
Postat av: brunk

haha gissa vem som drog efter tjugofem minuter :P fettt överskattad man de där

2010-07-05 @ 19:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0