waddap oprah

tjoho.
gick upp tidigt imorse för att vara beredd om ikea ringde och för att hämta bilen. ikea ringer inte men istället ringer pappa i ren panik över att han har missat nått viktigt tåg. så drömdotter som man är så skjutsar man raka vägen till sthlm. när jag kom hem igen skulle jag och mamma åka och bada men när vi kom fram till emsjön så var det mest bara moln så vi åt lite lunch och sen åkte vi hem igen.

nu sitter jag här och har inga riktiga planer alls för resten av dagen. kanske hookar med marre på stan en sväng, fast helst vill jag bara ligga i sängen och kolla på nån serie men sånt kan man ju inte göra när det är så här fint väder, röd som en rädisa i fejjan eller inte liksom. ikväll blir det i alla fall bara mys här hemma. imorgon blir det jobb, och söndag också.

puss


Kommentarer
Postat av: Moa

helloo La-bruden :)

Tack för skärgården, tack som fan finis! de var underbart.

Röd som en liten rödisa var jag också, matchade willysskjortan fint idag på jobbet (där jag befann mig 06-30!) Trött som en gnuuu....



Mysigt med Emsjön, tror de är där jag hängt med förrut? måste vara de...åka och bada ihop vore mys...men du kanske kommer ha fullt upp med Stoffe? Hehe



Puss hursom!

2010-07-09 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0