vad gör vi? nu kör vi

tjena kexet..
ligger i sängen nu och väntar på att klockan ska bli 11 så att jag kan åka och jobba. hatar att det är så fint väder när jag ska stå inne hela dagen. jag vill åka och bada, och bättra på brännan för det behövs vill jag lova.
vem drar kvällsdopp med mig ikväll?


gårdagen då.
städa ur en tom lägenhet på rundelsgränd och sen officiellt inte vara sambo längre följdes upp av ett par timmars chill på stan med maria, lite lunch/frukost på bryggan och lite presentletande. åkte hem strax efter 2 för att duscha och fixa mig inför kvällens bravader. skaris först för att göra iordning middag. när pappa slutade jobba tog vi sen båten ut till norsholmen för att käka. vid 10 nådde jag land igen och då blev jag avsläppt hemma hos fredrika där förfesten var i full gång. drog oss ner mot birger vid 11 och sen var det där jag befann mig till 1 någongång då jag åkte hem för att sova bort det sista av min förkylning :)

lördag - jobba
söndag - jobba
måndag - mormor
tisdag - resarö
onsdag - resarö
torsdag - resarö
fredag - ?
lördag jobba
söndag jobba

Kommentarer
Postat av: cuz

men va faaan jag va ju oxå där, o åkte båt o grejer. inte visste väl jag att du häckade några meter bort...tufffiiiigt!

2010-07-03 @ 20:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0