i don't want to be anything other than me


yo,
gick ut och la mig i skuggan på ballen en liten stund efter förra inlägget och somnade med min favvomusik i öronen. vaknade och käkade lite middag och nu ska jag sätta på några avsnitt oc. har varit sjukt sugen ända sen förra sommaren när vi började kolla på de första avsnitten hemma hos madde men jag har aldrig riktigt hittat tiden till det. men nu jävlar, nu blir det rock n roll orange county. lite kul att kolla nu när man faktiskt har varit där också.

later, for sure






Kommentarer
Postat av: cuz

ett hett tips för dig e o stanna hemma, många schyssta inlägg då ;) hahaha graven nån dag?pussssaaaaaaawwwwwaaaaazzzzzaaaaaapppp

2010-07-09 @ 21:44:08
Postat av: malin

haha synd för dig och resten av forex arlanda att jag jobbar lör-sön och att christoffer kommer på söndagkväll, så jag kan inte lova att de närmaste två veckorna kommer innehålla speciellt mycket fun shit. aa vi får klämma in ett besök någon dag. saknar henne så mycket!

2010-07-09 @ 23:13:37
URL: http://dontshednotears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0