time flies when you're having fun


god morgon.
förkylningen tror att den kan härja fritt i min kropp men jag ignorerar så mycket jag kan.

om en halvtimme sisådär kommer pappa och plockar upp mig så ska vi åka och flytta möbler. och det har ni redan fått läsa om ett par gånger så i'll say no more.
vid femtiden ska jag tillbaka till lägenheten igen och städa ur den med petra. och så ska jag träffa madeleine där emellan, jag hoppas på en riktig mysdag med film i hennes källare enligt vår tradition.

ska kika in och skriva upp ett par extradagar som jag kan jobba under juli också. och så ska jag gå och köpa mig en nässpray och ringa tandläkaren och fråga varför han skickar hem massa papper till mig.

there you go.
puss och kram


update
det här inlägget skulle langats fram imorse men internet laggade. blev flytt imorse innan jag åkte hem och lagade iordning en lunch till jonte, a la mallan om man säger så. sen gick jag till apoteket för lite kuckelimuckmedicin på vägen hem till madeleine. här har vi myst med film och scones och hannah hela eftermiddagen. tog en promenix med hunden vid 8 och tjejerna handlade och jag gick hem och käkade lite med mamma. nu är jag tillbaka hos madeleine och tjejerna bakar nån paj som enligt ryktesväg ska vara godare än självaste himmelriket. väntar med spänning här med andra ord. ska mysa vidare lite nu innan jag ska hem och slagga fett. imorrn ska jag upp med tuppen. har ni tur så kanske ni får ett mobilinlägg eller två, imorgon alltså.
kyssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0