riverside motherfucker

tjenis.
körde rally hem från jobbet för att snabbt kasta i mig lite mat och byta om. sen tog jag burren ner på stan för att möta madeleine, hannah, john och astrid för lite öl-och-match-häng på riverside/framfickan/salt/vad fan det nu heter. sen mötte jag upp mamma som satt och fyllekäkade på max (haha nej okej det gjorde hon väl inte men det känns roligt att säga så) med en polare och sen fick jag sitta på pakethållaren hela vägen hem. så skönt att slippa en svettig buss. får köpa mig en sån där minifläkt och göra som tjejen som satt framför mig på väg ner på stan gjorde, fläkta muttan när hon trodde att ingen såg.

nu ska jag nog ta och slå på ett avsnitt oc innan jag ska slagga. lyckades byta pass med en tjej så imorgon börjar jag 10.30 och slutar 17.00. känns förjävla bra.

sov gott snuttungar

Kommentarer
Postat av: cuz

yoooo yooo. hur länge skall mr man befinna sig här då?? så jag vet när du har tid för mig igen ;) so long suckiiiiee

2010-07-11 @ 21:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0