God morgon latisar. Nu har jag varit och s...

20100702048 (MMS)

God morgon latisar. Nu har jag varit och städat ur lägenheten och delat upp gemensamma tillhörigheter. Låter vuxet och så men det vi delade upp var typ ost och schampoo och lite sånt tjaffs vi hade i frysen. Nu ska jag strax ta bussen ner på stan för en sväng med maria. I eftermiddag ska jag ut till skarholmen för att fixa lite och ikväll blir det födelsedagsmiddag för pappa på båten. Vid tio lägger vi väl till vid land igen och då ska jag hooka med brudarna som firar fredrika. Blir en bra dag. Förkylningen är lite bättre också, imorgon måste jag vara frisk för då är det dags att tjäna lite cash igen. Jag läste någonstans att kommenterar man inte så finns man inte, hint hint. Puss


Kommentarer
Postat av: marris

shhiiiiitt, jag finns och lever. SNYGG DAG vi hade idag, pussis.

2010-07-02 @ 15:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0