drop it

hej hej hallå
himla tråkig dontshed har blivit, true story. helt bortprioriterad och nästan så att man funderar på att plocka bort skiten helt och hållet. men med tanke på vad som kanske kommer hända i höst så kan det vara lite kul att avakta och se. kanske bli läge att ta upp bloggandet på riktigt snart igen.
för att inte nämna att jag tycker om att gå tillbaka och läsa gamla inlägg. och för att det är här jag dumpar min skit när jag mår dåligt. ibland dumpar jag den på christoffer också, det funkar nästan lika bra.


Kommentarer
Postat av: cuz

trakig??man ruttnar ju for fan har inne hahahaha skoja bara, grat inte..u know i love u anyway!

2010-07-29 @ 17:25:16
Postat av: marre

hallå jag saknar dina inlägg blogga mer

2010-07-29 @ 23:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0