can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? i could really use a wish right now

tjena mellan bena.
hur mår ni? skitsamma, ni är supernyfikna på hur jag har haft det förstår jag. och då kan jag meddela er att jag har haft det alldeles kanon. strålande sol och stekig värme. och iskallt vatten att svalka sig i. och fem underbara tjejer (ja hannah, you were there with us) och en underbar erikmannen.
för att inte tala om all kanonmat vi har käkat, har nog fan dubblat min vikt under dessa tre dagar. om så var fallet på riktigt hade det ändå varit värt det.

nu är jag i alla fall hemma och har uppdaterat ikea lite om hur jag kan jobba de närmaste veckorna.. kunde iofs inte skriva upp så mycket just nu med tanke på att jag inte vet exakt vilka dagar jag är hemma och borta. men sånt får man väl uppdatera lite allt eftersom.

ska dumpa mitt ass i soffan nu och glo på nån film med denzel washington med morsan.
bra avslut på en bra dag (jag säger ju att jag blivit som en pensionär).
kisses


ps. kommer säkert langa upp lite bilder från vår lilla mitt-i-veckan-weekend allt eftersom de dyker upp på facebook, jag är lite sugen på att se dem faktiskt. kan väl förvarna er med orden, jag bjuder på mig själv.

Kommentarer
Postat av: cuz

betyder det att jag ej kommer se dom då, eftersom jag e stenålders?

2010-07-08 @ 22:38:24
Postat av: malin

jossan, jorå jag lägger nog upp ett par stycken i bloggen också wazzap

2010-07-08 @ 23:07:17
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: cuz

hahahaha greeeeeeat shittt

2010-07-09 @ 10:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0