you're gonna get far kid



yo mah'fakkas.
om vilken minut som helst kommer fredde my man hit och packar åt mig, verkligen behövligt. vid 3 bär det av ner på stan för påfyllnadsvaccin, växla pengar, införskaffa lite shit och pussa på maria för sista gången på länge. undra vart jag nu ska vända mig när jag är lite puss-sugen. jag har lite diskret utnämnt henne till min personliga jour-pussare. får se hur det går med den saken. ikväll sen kommer brorihori hit på middag.

hörrni, imorgon vid den här tiden tror jag minsann att jag landar i london för mellanlandning nr 1. knasigt.

PUSS


Kommentarer
Postat av: maria

haha vad pratar du om? :P pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

2010-01-04 @ 13:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0