you shook me all night long

sitter på ett hotell i bangkok nu. riktigt lyxigt om man jämför med resten av den här resan haha.
ska nog försöka sova lite strax, kl är 23.05 här och imorgon kommer min privata bil (ja jag är allvarlig) och hämtar upp mig kvart i 6 och kör tillbaka mig till flygplatsen. destination hongkong och destination london innan dagen är slut. förhoppningsvis ända fram till sthlm redan imorgonkväll men tvivlar på att jag lyckas matcha så kungligt.

ni vet hur jobbigt det var för mig att säga hejdå till er där hemma innan jag åkte? tänk er då hur jobbigt det var nu, när jag liksom inte vet säkert om jag kommer träffa dem igen överhuvudtaget. så jobbigt att jag i faktiskt sket totalt i det. hängde som vanligt och sen stack jag. med de flesta i alla fall.

måste kissa nu.
god bye thailand imorgonbitti alltså och hello europa. snart ses vi kompisar <3


ps. god damn, loggade in på bloglovin och jag har över 200 inlägg att catcha up med. fast det gör jag nog inte ikväll, ska som sagt försöka krypa ner i den stora hotellsängen nu. synd att man är ensam bara.
dusch först. puss

första bilden jag bjuder på från den här resan och jag är på väg hem, inte okej.
fotograf martina iaf, tagen utanför grabbarnas bungalow medans vi sitter och väntar på att dem ska släpa sig upp ur sängen.

Kommentarer
Postat av: Jonas :)

Snygg!!

2010-01-18 @ 22:39:09
URL: http://jonassen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0