you make me make you sin

hej hej hej,
ligger nu ännu en gång på golvet utanför gaten på flygplatsen i hongkong, käkar smarties och fördriver tiden (you got to love free wifi). jag fattar knappt själv att jag kommit så här långt utan att gå vilse. men det är nog själva grejen med flygplatser, att det alltid löser sig haha
lyckades sova mig igenom både phuket-bangkok flighten igår och bangkok-hongkong idag. båda två är korta flighter, typ london-sthlm längd på dem, men det var jävligt skönt ändå. hongkong-london däremot, den är inte att leka med. men den ska bli riktigt soft också, för det är den som gör att det känns som att man kommer någonstans. för london det är ju nära hemma liksom, så då har jag inte så långt kvar när jag kommit fram dit. hoppas bara innerligt att jag hittar en flight därifrån redan ikväll. skulle göra hela min jävla dag alltså.

gör ni då? ligger väl och sover som vanligt era latmaskar hahaha tur att jag kommer hem och styr upp det hela lite..........
trots att jag är påväg hem från en awesome resa som blev lite förkortad så är jag jävligt taggad. taggad på våren. taggad på att börja plugga igen. på att träffa nya människor. på att börja träna. på att få en normal dygnsrytm. en vardag. för senaste året har fan inte varit vardag ska ni veta, har bara varit massa uppåt och neråt och hit och dit och knaserier. så ja, det ska bli skönt att komma hem och få lite struktur igen. få tillbaka lite självdisciplin kanske?

om cirka 40 minuter får jag börja boarda om jag vill, och om en timme och fem minuter står det på biljetten att planet ska gå. ungefär 14 timmar senare är det heathrow som gäller.

see you bitches. ttyl, xoxo och allt sånt där.

eftersom jag varit riktigt rutten på bilduppladdning så försöker jag nu kompensera med en bild från zakynthos 2008. på mig och ..aa min andra halva, eller vad fan ska man säga?

Kommentarer
Postat av: andra halvan

det låter bra det .... är man tillsammans så är man ..? :)

2010-01-18 @ 08:56:24
Postat av: Petra

jaaaaaaaaaaaaaaag är din andra halva

2010-01-18 @ 09:45:49
URL: http://hallonegott.blogg.se/
Postat av: Sanna

vet du vad du ska få göra! köpa toblerone till mig! :*

2010-01-18 @ 10:12:09
URL: http://sanasa.blogg.se/
Postat av: maria

jag är malins riktiga andra halva, så det så ;) bildbevis :) (superstolt)

2010-01-18 @ 13:40:26
Postat av: Jonas :)

Men biologiskt är väl jag närmaste halvan? :)

2010-01-18 @ 22:40:53
URL: http://nivetminblogg..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0