you don't have to walk a thousand miles

att vara på bio är mysigt. Överreklamerat tycker jag det är men om man inte är där alltför ofta så har det potential för att bli riktigt mysigt. Sen är det ju något alldeles speciellt med biopopcorn också och jag vet att ni är med mig på den. Hemkommen är jag nu i alla fall och riktigt jävla trött, eftersom man ska upp tidigt imorgon och representera är det dags för sängen nu, något som passar mitt mode alldeles utmärkt. Såhär har jag förövrigt sett ut idag ifall någon är intresserad. Klänningen är från newyorker, kostade typ en tjuga för det var rea på rean på rean ungefär och mamma hjälpte mig sy lite i den innan jag åkte till thailand. Nej men ni, sängen var det? Lite svårt att skriva och byta om samtidigt. Tandborstning nu, puss och sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0