you can't expect to win 'em all


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
yes

2. Höll du några av dina nyårslöften?
håller inte på med nyårslöften, vill man ändra något med sig själv kan man göra det vilken dag som helst

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej

4. Dog någon som du kände?
ja

5. Vilka länder besökte du?
england och usa

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
ja, bland annat jobb

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
5 juni och 11 oktober

8. Vad var din största framgång 2009?
att jag gjort så mycket

9. Största misstaget?
får hålla med petra på den, att vi inte hoppade av skolan och bodde kvar i sthlm

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
bara förkylningar

11. Bästa köpet?
flygbiljetter och mobilen

12. Vad spenderade du mest pengar på?
los angeles

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja många saker

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
svennebanan, sex on fire, beautiful och typ allt med lady gaga

16. Vad önskar du att du gjort mer?
tränat

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
funderat

18. Hur tillbringade du julen?
med familjen

20. Favoritprogram på TV?
blir inte så mycket annat än 2½men bara för att det tamigfan går varenda gång jag sätter på tvn

21. Bästa boken du läste i år?
har läst två böcker och båda var asbra! levande bränd och 14 år till salu

22. Största musikaliska upptäckten?
jah cure

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
högtalare

25. Något du önskade dig men inte fick?
dator

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
mös med mamma på dagen och med tjejerna och erik på kvällen, firade lite mer den 25 med utgång

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
ja

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
känns mest allmänt som att jag växt i min stil lite mer, vilken det nu är

29. Vad fick dig att må bra?
dem jag älskar, som alltid

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
channing tatum, kommer ha crush på honom i hela mitt liv tror jag. skiter i vad alla andra säger, han är den snyggaste som någonsin fötts

31. Vem saknade du?
staffan och johanna

32. De bästa nya människorna du träffade?
hm, kommer typ inte på vem som är ny och inte..

Kommentarer
Postat av: maria

jag gillar den bilden och jag gillar dig.

2010-01-01 @ 15:06:46
Postat av: Em.

svar: hej, pw = power walk och nej det är inte jag på bilderna i headern..

2010-01-01 @ 18:44:46
URL: http://ackligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0